Ada-m Mkelebek bir şey olmaz bence sıkma canını. 2 sene kullananlar var demiş bak. Doktordan doktora da değişiklik çok oluyor. 3-5 ay sonra yine azalma olursa yine kullanırım diye düşünüyorum
Mkelebek Cgdmltr93 2. Gune faydasini gordum ama ben korktugum icin biraktim siz mutlaka doktorunuza danisin tabi.
miracinannesi30 Mkelebek motillumu gunde kackere ictiniz acaba bende denemek istiyorum bi zarari olmaz demi bebeğe gecmesinin falan
Mkelebek Ada-m bi kullanin sizde bakalim insallah bol bol sutunuz olur. ben birakinca tekrrdan goguslerim yumusadi.