İkiz annesiyim bebeklerim 9 ay 23 günlük gündüz uykularında sıkıntı yok ama gece beşikte asla yatmıyor yatakta döne döne hep bı ihilama kısa kısa ağlama asla sabaha kadar uyumuyor gece mamasını da düzenli veriyorum su veriyorum ama yine yok 4 tane disimiz var hemde sürüyorum ama neden böyle yaparlar anlamadım sizin de böyle oluyirmu neden olabilir