Ben her hafta olurdum il zamanlar. Saat başı sütünü sağman lazım yada emzir sürekli ama emzirsen bile arkasından yine sağım yap. Banyoda suyu dayanabileceğin kadar sıcak yap ve göğsüne yukardan aşağıya doğru 5 dk boyunca masaj yap sonra eminim geçicektir. Geçmezse doktora görün antibiyotik yazar