momloveuu 2 aya kadar 2 saatte bir emzirdim sonra kendi ne zaman uyanırsa o zaman emzirdim diye hatırlıyorum benim kızımda çok uyurdu baya yani bütün gündüz gece uyurdu 6. Ayına kadar ay ne özledim o hallerini şimdi 16 aylık canımıza okuyor 😄 bir doktoruna sor istersen