Kızlar öncelikle aklıma takılan sorular var başlıyorum. :)
1.
3 gün kuralını biliyorum. Yoğurt, Sebze ve meyveleri vereceğim burası tamam.
Daha sonra çorba, püre yapacağım burasıda tamam.
Ancak ilk başlarda diyelim sebze olarak patates haşladım. Cam rendeden geçirdim biraz suyu ile püre haline getirdim. Direk bu şekilde mi vereceğim ve ben mi yedireceğim? yoksa hafif ezip önüne koyup kendi mi yiyecek?
Diyelim yoğurt yaptım aynı şekilde kendi mi yiyecek ben mi yedireceğim hani blw diyorlar ya.
Günde kaç kere vereceğim ek gıda.
Şimdiden çok teşekkür ederim. 🥰