C_yur kilosu söyle diyim bebeğim 2100 doğdu 58 gunluk 4300 olmus doktor biraz gaz problemlerini buna bağladı gaz sorunu varsa sebebi bu olabilir eğer ki yoksa normalde doğum kilosunun 2 katı 5. Ayda olmasını bekleriz demişti 😔yani malesef biraz beslemeyi azaltmaliyiz bana da çok çok zor ve yavaş akısli biberon önerdi. Saatle verme ne zaman açılırsa o zaman ver doğarsa bırak yedirme zorla dedi