Herkese merhaba 5 aylık bir oğlum var ve sütümle artık eskisi kadar doymuyor zaten sütümde yaşadığım sıkıntılardan dolayı eskisi kadar gelmiyor. Ek gıdaya başlasam herhangi bir sorun Yaşar mıyım? Başlarsam hangi yiyeceklerle başlamalıyım? Öneride bulunursanız çok sevinirim ilk bebeğim ve hiç bilmiyorum :)