birfincantuzruhu Cgdmltr93 her bebek farklıdır belki benim bebeğim 4.ay atağından daha kötü durumda ? bunu biliyor musunuz??
Purely birfincantuzruhu valla sadece şunu diyebilirim su sıcak ama alışıyorsun 🤣 söyle düşünürsen daha rahat atlatırsın. Ataklar büyüme atakları bu dönemde büyümeleri hızlı ilerliyor. Bu süreçte yeni beceriler kazanıyorlar buna adapte olmaya calsitiklari için huzursuz ve uykusuz oluyorlar. Inan bana herşey bitip geçince ohh diyorsun. Ilmek ilmek çocuk işliyoruz büyütüyoruz elbette kolay olmayacak. Ne konuşabiliyor ne derdini anlatabiliyor düşünsene yatıyorsun sıkılmışsın ağlıyorsun annen ac zannediyor altın pis zannediyor sıkılıdigin aklına gelene kadar bin türlü şey yapıyor iyice darlaniyorsun. Merak etme bu günler geçicek geriye güneşli günler kalıcak ❤
birfincantuzruhu Leylamoms nw güzel komşu neydi ? onu bile unuttum 😬 pandemi döneminde taşındık evimize 5 ay oldu kimseyi bilmem🤷♀️ ay inşallah çıkmaz canım çok zor çok 🤦♀️
CaglaCeylin 11,5 ayligiz ataga daha 15 gün var ama son bir haftadir gece uyaniyor sanah 5 de uyandik ruh gibiyim. Disler patliyor, persembe asi olduk hepsi bir. Yani büyüdükce dahada beter. Allah yardimciniz olsun