Kuzular bebem 1 ay 16 günlük 20 günden sonra aşırı aşırı aşıırııı gazlı bi oğlan bebek oldu ne verdiysem fayda görmedim ilaçtan. Zaten doktor geldi diye programda da doktorun biri anneler ilaç vermedi desin diye ilaç veriyoruz demişti 🤨 bendeee 2 kez acillik olduk gazdan oğlumun karnı gaz doluydu kıvranıyordu. Hemşireler hiç mi gazını çıkartmıyorsun dedi bana halbuki ne kadar uğraşırdım. Neyse en son çevreme danışarak zeytin yağını denedim ( allahım sana şükürler olsun seni çok seviyorum teşekkür ederim Allahım 🙏🏻 ) ve bebeğim büyük tuvaletini ben fark etmeden yapar olduuuu 🥳🥳. Gazlar deseniz o biçim ama döbrk deliğinin hizzasındaki karın boşluklarını elimin içine alıp biraz sert bi şekilde sıkıyorum. Ve bacaklarını da karnına bastırıyorum. Hatta dün bezini de açmış bulundum fışkırttı baya dedim gönder gelsin 😁😁 maşaAllah subhanAllah diyelim nazarlar değmesin oğlanıma 🥰 şimdileri anneler size anlattım ki benle aynı sorunu yaşayan anneler denesin görsün. He bide bazen gaz sancısı sanılıp bebelerin doyamadığı da çok oluyo ona da dikkat edin 🤷🏻♀️