AliEgem Son atamada atandım ögretmenim suan oglum 3 aylık okula gittiğimde yanıma süt sagma makinasını alıp okulda sagmayı düşünüyorum ama o sütğ okulda nasıl muhafaza edebilirim?
Durumommy AliEgem oda sıcaklığında 3 saat buzdolabında 3 gün duruyor kantinde ki dolabı kullanabilirsiniz
[silindi] AliEgem buzdolabı varsa kantinde falan oraya koyabilirsiniz. Oda sıcaklığında 3saat durabiliyor
Gonul_celen AliEgem buz aküleri var onlarla taşıyabilirsiniz e bebekte mama çantaları var içi folyo gibi ısıyı muhafaza edenlerden hani onu içine iki buz aküsü sonra poşetlediginiz sütünüz hiçbirşey olmaz
Durumommy AliEgem dondurulmadığı sürece sıkıntı Yok diye biliyorum dondurucudan çıkardığınız sütüde önce buzdolabının alt kısmında çözdürüyorsunuz direkt dışarı çıkan süt bozuluyor ısıtmak içinde ılık kabın içine oturtuyorsunuz biberonu
AliEgem Deletedmom123 ewt dolapta saklarımda ben sonrasnda eve götürme kosmını düşğnmüştüm bi de o sütü bir sonraki gün bebegime verilecek