Benim arkadaşımın oğlu iki yaşını bitirdi. Hala bahsettiğiniz gibi. Arkadaşımı bir dakika BIRAKMIYOR. Elimden tutup kaldırıyor, asla oturtmuyor. İlla oyun oynamak istiyor. Yalnız benim arkadaşım bu şekilde alıştırdı çocuğunu, evin işini gücünü bırakıp iki sene boyunca çocukla evcilik oynadı, hala daha birlikte evcilik oynuyorlar 😁