mavihuzurkalp fiyat farkından bahsediyosunuz herhalde çünkü içerikleri aynı üreticileri siteler değil aynı fabruka olduğu için bu arada ben tüm bezlerimi hepsi buradadan almıştım molfixin yenidoğanları iyidi ama şeşil pakete geçince pişik yaptı bende prima kullanmaya başladım