C_yur Benim kızım 7 aylık ama 2 aydır öyle, sabahları da aynı şekilde sadece hareket eder kendi kendine birşeyler söyler ama ağlamaz, normal olduğunu düşünüyorum onlarında bizim gibi karakterleri var bizimkilerinde böyle demekki diye düşünüyorum çok üstünde durmadım ama illaki uyanılıyor korkmayın bende çok korkardım ama ne kadar derin uykuda olursam olayım uyanıyorum anne içgüdüsü sanırım