Mucizemveben90 bebeğimin ikinci dişi gelıyor alttan.işk dişte huysuzluk uykusuzluk ağlama olmuştu ıkıncıye kabızlık eklendi yaşayan çözüm bulan var mı?sürekli ıkınıyor iki kere yaptı koyun kakası kadar taş gibi 9 aylık bu arada
Kuzuannesiii Mucizemveben90 benim oğlumda 7 aylık üst dişleri çıkıyor kabız. Dün maf oldu ıkınmaktan seyrin yapı falan verdim baya uğraş sonucu yaptı şiraz şükür. Ama en baş ceviz kadar sert bir kaka yaptı. Kuzum ya nasıl acımıştır
Mucizemveben90 Kuzuannesiii bizimkide aynen oyle yaptı 3 kere poposu çatlar dıye korkuyorum yoğurduna bir cay kaşığı zeytinyağı koydum bakalım faydası olacakmı