SerpilG idrarinizi ayakta yapın sıcak su ile yıkayın kendinizi zorlamayin orayı. Ped kullanmayin bence kağıt havlu kullanin bakalım bu sefer nasıl olcak
Ben ped kullanmadım çünkü acitiyordu. Kağıt havlu kullandım çok iyiydi her idrara çıktığımda degistiriyordum