25 günlük bebegim var sütüm dogurmadigi icin mama almak zorunda kaldım 1 hafta aptamil kulandim çevremdeki insanlar bebelac gold önerdiler
Hicbir yerde bulamadigim için mecbur sma mamasını aldım ve ilk defa bu mamanın ismini duyorum eczacinin önerisiyle almıştım ama çok pişman oldum bebeğim asır rahatsizlandi mamayı verir vermez kusma kabizlik gaz sancısı uykusuzluk ve tikaniklik olmaya basladi 3 gün kulandim ve tekrar aptamil geçme kararı aldım 1 hafta aptamil kullandığımda böyle sorunlar yoktu bu mama aşırı gaz kabizlik yaptı kızıma ve kesinlikle onermiyorum