senem9 engellemeyeceksiniz tabii ki. Koca bebek olmuş, istediği gibi yatar. Yatağının içinde hiçbir şey olmayacak. Dönmesini engelleyeyim derken koyulan yastığa kafasını gömüp de boğulmasın çocuk. Ayrıca ben kundak yapıyorum diyeneleri de hayretle okudum. Dönmeye başlayan bebeğe kundak yapılmaz. Ani bebek ölümü sendromu sebebidir bu da. Yapmayın hiçbirini. Bırakın dönsün. 1-2 hafta dönerken uyanır sonra alışır.