Eveeeett aventin küçük boyu var bizde şuan bime gelen cam biberonlardan almıştım kaynanam aventlede cam biberonlada veriyordu ama ben hep aventten verdim çünkü diğerinin ucu Büyük ve deliğide aventi daha rahat içiyor diye ona alıştırdım şimdi başka biberondan içmiyor geçen denedim cam biberonla aç olmasına rağmen hem ağladı hem yarısını dökerek içti sevgili kızım ve pes edip avente döküp öyle verdim başına gelen var mı 😂😂😂