esmerayes 3ay 10 günlüğüz 8 kilo olduk hipp kullandık doymuyordu sürekli ağlıyo uyku problemi yaşıyorduk sonra doktorla aptamile geçtik bi anda kilo almaya başladı bu seferde bebek çok kilo almış dedi doktorumuz ne yapacağımı şaşırdım şimdi bebelac kullanıyorum aptamilden çokta farklı gelmedi