Ya bu uyku çocuklarda hep farklı şeylerden kaynaklanabiliyor, 18. Ayına gelene kadar 2 saat kesintisiz uykuyu ne gece ne gündüz uyuduğunu gormedim ben, hani bazı dertler gece azar derler mesela diş ağrımız tutsa en çok gece hissederiz bunu çocuklarda diş ağrısı olabilir, emme güdüsü olabilir, alışkanlık olabilir, uykudan uyanıp yeniden sallanma isteyebilir, kızım 16. Ayda emmeyi bıraktı rahatlarsın artık uyanmaz eskisi kadar dediler ama hiç bir fark olmadı dişleri tamamlandı 16 diş ondan sonra kızım rahatladı, şimdi bile hala Arada 3-4 kez uyandığı geceler oluyor bi tane psikolog da neden kesintisiz uyku bekliyoruz ki çocuklardan ben bile 35 yaşındayım kesintisiz uyumuyorum uyku döngüsü normal falan demişti aklıma o geliyor hep