Merhaba hanımlar benim bebeğim 2 ay 10 günlük reflü var ama hastalık derecesinde değil kilo alımı yeterli herhangi bir huzursuzluk söz konusu da değil sadece devamlı kusuyor dokunamıyorum artık kusmasın diye doktor anti reflü mama kullan dedi ama ben zatne mama kullanıyorum ve kullandığım mamanın anti reflüsü yok (SMA) çok memnunum bebeğim çok severek içiyor gaz ve kabızlık sorunu olmadı değiştirmek de istemiyorum anti reflü kullanan sorun yşayn fayda gören var mı ?