Arkadaşlar benim kızım 2bucuk yasında hâlâ emzıriyorum. Cevre dekiler kes sütten bırak artık yaramaz sut. Emdıgı haram oluyor falan diyorlar ben hic bırakma gırısımınde bulunmadım. Napcam bilmiyorum bana bir zararı yok zaten oyle habire emmiyor da en çok uykusu geldgı zaman anne nemmme diye istiyor veriyorum. Sizce 2bycyk yasamıs bebegın emmesı normal mi ikinci cocugum yok henüz bu arada.