Drkmls her bebekte farklılık gösterir o ama alıştırmak için biraz uğraşıp gayretli olursan başarabilirsin. He bana de ki senin ki düzenli mi hayır bizimkinin uykusu da düzensiz 😁 ama ben de şuan bebekliğine vuruyorum 3 Aydan sonra ne olursa olsun direnicem ve bi düzen oturtmaya çalışıcam inşallah. Ama olmuyosa da kendimizi üzmeye gerek yok çocuk büyütmek sabır işi 😊