Neden büyük harf? Bakıcılara olan sinirinizi daha iyi yansıtacağını mı düşündünüz :)
yazışma dilinde bağırmaktır çünkü büyük harf.
bakıcı konusundaysa gerçekten çok üzüldüm yavrunuza, bazı insanlar ne var canım bi çocuğa mı bakamıycam diyor ama işin özü öyle değil işte. Zoru görünce de kaçıyorlar.
keşke imkan olsa da her anne kendi baksa büyütse bebeğini ama bazı annelerin çalışması gerekiyor maalesef.
kreş bulabilirseniz güzel olur, en azından denetlenen profesyonel ellerde bakılır evladınız.
inşallah rast gider arayışınız.