Rules ihtiyaçlar blw yapmaya ya da kendi yedirmenize göre değişiyor. BMW’de buharlı pişirici bence şart, ama kendiniz yedirecekseniz hiç gerek yok. İlk ay süzekte ya da buharlı pişirici aparatında hallederseniz, ikinci ay ise zaten çorbalara geçilecek, 3. Ay sebze yemeklerine. Meyve süzgeci de gereksiz, elma, muz, armut… bebeğin eline verin hem tutsun oyalansın hem de yemeyi öğrensin. Meyve süzgeci ile suyunu alabilir ama meyvenin posası da değerlidir. Tavsiyem örneğin önlüğü birer birer alın. Evde farklı modellerde 4 önlük var benim canım oğlum giymedi! Tabak, kase gerekmiyor siz yedirecekseniz evdekiler gayet iş görüyor. Oioiler bulaşık makinasında yıkanmıyor, alacaksanız bunu göz önünde bulundurun. Silikon kaşık 1 tane aldım, o da oğlum elinde tutsun, tutmayı öğrensin diye. Yedirirken tatlı kaşığı kullanıyorum. Evde unuttun sorun, düştü yere kirlendi sorun. Nasıl alışırsa öyle gider. 4 aylık ek gıdaya başladığımız için çay bardağı ile su veremedim, alıştırma bardağı kullanıyoruz. Çay bardağına alışsa daha kolay olacaktı bence.