Zeyzeym 4 yaşına yeni giricek kardeşim var 3 yaşından beri uykusu gelince anneme söylüyor annem benim işim var sen git uyu diyo üst kata odasına çıkıyor gece lambasını yakıyor uyuyor gunduzleri ara sıra uykusu gelirse yine odasına çıkıp uyuyor annem hiç bir zaman uyutmak için zorlamadı uykusu gelince zaten uyur diye öyle de oldu