AybarsKubra benım de yoğun akıntım vardı doktor fitil verdı ama ıcergınde emzıren anneler üç gün emzırmemelı yazıyordu ıcınde uc ilaç vardı doktoru arayıp tekrar sordum böyle yazıyor dıye hemsıresı sıkıntı olmaz desede aklıma yatıp kullanmadım 😀 uc buçuk ay oldu hala akıntım var malasef