Ben normal dogum yaptım fakat hamileyken okadr özel doktorlara hastanelere gittinmi para döktüm adete ve hamilelikte enfeksiyon geçirmişim akintim normal derecede ve kokusuz du doktora belirttim sıkıntı yok dedi ama bebegimi dogururken benden doğum anında enfeksiyon kapıyor 2 gün sonra kaninda enfeksiyon cıktı ve kuveze aldılar 7 8 gün bir hafta antibiyotik tedavisi uyguladılar ve taburcu olduk tabi o 7 8 gün benim için işkenceydi haytta yaşadığım en kötü haftaydı şuan 6 ayligiz çok şükür bi sıkıntı yok sizinki kuvezdemi şuan