Meryem41 ben de prima premium kullaniyorum ama atletine idrarını geciriyor sızdırma degil on kumasından geçiyor nemli oluyor atleti her sabah ayni oluyor ben molfixten cok memnunum aslında pure soft ama 3 kucuk geliyo 4 buyuk geldi 4 e gecene kadar farklı bir marka kullanicam