selim-im Bizim menüyü oğlanın kakası belirliyor. Katı oldu mu öğlen armut, akşam brokoli, tam tersi oldu mu öğlen elma, akşam patates. Bezelye püresi yaptım(ama çok zahmetli), lor, labne verdim. Kırmızı erik verdim. Yulaf ununuyla suyu pişirip muhallebi kıvamına getirip , meyvelere katıp öyle veriyorum. Ekstra şekeri alıyor. Muz vermiştim daha önce ama o kakadaki siyah siyah liflerden hiç hoşlanmadım bıraktım. Belki anne sütüyle blendırdan çekip içirebilirim. Yumurta sarısına başlamayı düşünüyorum ama organik köy yumurtası sipariş ettim o gelince. Didiklenmiş Et ve kıyma verdim daha doğrusu lahmacun😅 haliyle içinde soğanı domatesi maydonozu vardı. Ekmek de veriyorum ama sadece çiğnemesi için yutmadan alıyorum ağzından zira gluten boğazına yapışır