Bebeğim 8 aylık.doğuma kayınvalidem gelmişti iki hafta kaldı doğumdan sonrada.ben doğum yapmadan bir gün önce hiç uyuyamamıştım stresten daha sonra doğum yaptım hastanede de bebeğe bir şey olacak diye gözümü kırpmadım ben uyurken ya kusursa filan diye düşünüyordum neyse eve geldik bu kez de ağrılarım var yine doğru düzgün uyuyamadım.eşim de ben uyuyum yorgunum diye bebeği salona götürdü salonda kayınvalidem eşim filan kaldılar ilk günler.sadece emzirmek için getiriyorlardı ben uyuyum diye ama ben de bir türlü uyuyamıyordum lohusalık kafası bebeği yanımda istediğimi bile anlayamadım.bir hafta böyle sürdü sonra eşim ben bebek aynı odada uyumaya başladık gece,gündüz yine salondaydı bebek.sürekli ağlıyordum bana bebeği göstermediler benim ona onun bana ihtiyacı vardı diye düşünmekle ağlamakla geçti lohusalığım diyebilirim bir ay sonra söyledim eşime biz sen dinlen diye öyle yapmıştık filan dedi ama hala kafamdan atamıyorum bu düşünceyi :( sizin de lohusalıkta takılı kaldığınız olaylar var mı ?