Merhaba güzel anneler. 7 Kasım’da normal doğum yaptım ve prenses bir kız bebeğim oldu 😇 kanamalarım 60 gün sürdü, tam olarak Ocak 7’de temizlendim. Ama bu 60 günlük zaman diliminde sürekli kanamam oldu aşırı olmasa da normal adet kanaması gibi devam etti. 60 günden sonra 7 Ocak’ta temizlendim. 14 Ocak’ta tekrar kanamam başladı ve devam ediyor. Hamilelik öncesinde adet sürem normalde 7 gündü. Acaba dikişlerle ilgili bi sıkıntı mı var yoksa böyle olması normal mi? Bu durumu yaşayan ya da bilgi sahibi olan var mı? Doktora çıkmam gereken önemli bi durum olabilir mi? Şimdiden teşekkürler.