Mucizemmmm bana kimse bu lafı diyemez valla uyumuyorum evimin işini de yapıyorum yemeğimi de ayrıca onların zamanında ki çocuklar böyle değilmiş yoksa asla 4-5 tane doğurmazlardı o zaman çamaşır makinesi uok bulaşık makinesi yok bi de 7-8 tane çocuk ya sanıyomusun ki onlar çocuklarının her gün üstünü değiştiriyorlardı ya da ayrı ayrı tabaklarda mı yemek yiyorlardı e çamaşır mı çıkıyordu bulaşık mı 😂😂 bi de o zaman bebekler çok usluymuş zamane çocukları hiç durmuyo şimdi bi azıcık kussa üst değiltiryırusz kokmasın üstü diye bi sofra kürüyoruz dünya kadar bulaşık çıkıyo kimse bana biz nasıl büyüttük demesin 😂😂😂 o zaman la bu zaman bir değil