Düştükten sonra oturma dönme dahil bütün becerilerini kaybetmişti beyninde ödem oluşmuş biz rapor çıkartan kadar evde fizik tedavi yaptık ben biraz tecrübeliyim kardeşim hep fizik almıştı beynindeki ödem azaldıkça geri gücü gelmeye başladı rapor çıktığında oturmaya başlamıştı ama dengesi yoktu düşüyordu sürekli şimdi çok sukur yeni yeni yürümeye başladı oturması duzeldi kolunu kullanamıyordu şimdi parmaklarında hafif kaldı fizik tedavinin çok faydası oluyor gerçekten