Minelsumm Bebeğim 1 aylık gün boyu durmadan dolu dolu kustu ve ateşi 37.8 çıktı şimdi hastaneye gidiyoruz yoldayız çok kötüyüm ateşi çokmu yüksek çıktı😭😭😭😭😔😔
Ezgicetiinn Minelsumm atesi biraz yuksek tatlim ama endise etme , madem doktora gidiyosun. İnsallau kotu bisey yoktur
Zeynepeymen Minelsumm korkmayın ii olur ıns 38.5 üstü yuksek ates hastaneyedr gidiyormuşunuz kontrol altına alırlar isal varmı
Hande Minelsumm 39 ve üzeri ateş olarak görülüyor canım en iyisini doktorlar söyleyecektir çok geçmiş olsun
Zeynepeymen Minelsumm merhaba nasıl oldu bebeğiniz şu ara rota virüs cok salgın umarım öle bişey yoktur.
Ezgicetiinn Minelsumm usuttugunde yogurt gibi kusuyor diyolar tatlimm. Enside etme insallah en kisa zamanda toparlanir. Allah yardimcin olsun , strese girmemeye calis sutun kacmasin
Dilekkkk Minelsumm hayir canim cok yuksek degil benim kızımda o atesi gordu 2. Ay aşısında fitil verin dedi doktor ancak fitille dustu surupla soyarak falan dusurememistik sizde fitil verirlerse hemen yapin en etkili o cok gecmis oldun panik olma annesi