Merhaba arkadaşlar bebekleriniz en geç saat kaçta derin uykuya yatıyor benim oğlum 7. Ayına girdi doğduğundan beri asla 12 den önce uyumuyor ne yaptıysam yok uyku rutini oluşturup 9 da uyutsam da mutlaka tekrar tekerle uyanıyor😩ve ben kendimi kötü hissetmeye başladım artık saatinde uyumadığı için suçlu hissediyorum büyüme hormonları belli saat aralığında salgılanıyor muhabbetleri de çevrem tarafından hiç bitmiyor👎