Yaa cidden nerde yanlış yapıyorum ben 4. Ayina kadar düzen olmuyo ugrasma dediler ben yinede denedim ama olmadı sabahlara kadar uyumuyordu sabah 5-6 gibi uyuyup öğleden sonra uyaniyordu 4. Aydan sonra biraz olsun düzene sokabildim en azından gece 12-1 e çektim bunada şükür dedim sonra sabah 7bucujta kaldirmakla basladim ama imkani yok o saatte uyanmiyor ciglik cigliga agliyor çünkü uykusu var gec yattigi icin neyse denemeye devam ettim her gun yarim saat daha gec uyandirdim ki uykusunu biraz olsun alsin da aglamasin diye ve 5 aylikken sabah 9 da kaldirmaya alıştirdim en azindan biraz olsun erken uyansin da aksam uykusu da duzelince tamamen düzene sokariz diyordum simdiki uyku duzenimiz su
Sabah 9 kalkis
11 ilk uyku
12.30 kalkis
2.30 ikinci uyku
3.30 kalkis
5.30 sekerleme
6 veya 6.15 kalkış
Aksam 9 veya 9bucuk uyku
Düzen bu sekilde aksam uykusuna gecis de biraz zorlaniyo ama hic şaşmıyor 1 veya 2 saat sonra uyaniyor imkani yok uyumuyo bi yeri kopmuscasina ağlıyor odadan cikarmadan sakinlestirmeye çalışıyorum ama yok ne yaparsam yapayim olmuyo ve saat 12-1 e kadar ağlıyo ve yorgunluktan uyuya kaliyo artik cok yoruldum ve pes ettim 2 gün önce aşı da oldu bari bugun aglamasin atesi falan cikar diye korkumdan aldim oturma odasina getirdim 2ye kadar oturduk tv de cizgi film falan bakti oynadı öyle uyudu hic değilse ağlamadı ve 2 gündür de boyleyiz biliyorum buna da alisacak ama pes ettim artik yeter ki aglamasin diyorum 6 aylik oldu ne zaman duzene girecek nerde yanlis yapiyorum neden böyle yapiyo bu cocuk yaa😔