Canım anneler 12 günlük bebeğim var doktorum dikişlerim şişti diye antibiyotik verdi bide kansızlık var diye Demir ilacı iki ilaç da çok afedersiniz beni ishal etti sancım oluyor
sanırım bu bebeğe de yansıyor kız kızarıyor ağlıyor gaz çıkarıp susuyor sonra tekrar sonra tekrar ikimiz de günlerdir uykusuz kaldık son iki gündür de aşırı huzursuz mememden düşmüyor abartısız iki üç saatlik uykuyla duruyoruz beni emzik gibi kullanıyor hiç ama hiç memesiz susmuyor nooolur yardım edin 🙏🏻🥺 ilk çocuk bu acemiyim kafama göre bişeyler içirmek de istemiyorum kimyon rezene ıhlamur papatya çayı iki çay kaşığı içir diyenler oldu da ben bide burdan sormak istedim zarar vermek istemiyorum 😐