momsaylin Çok yanlış düşünüyorsunuz lütfen yapmayın. 2 yaşa kadar emzirmenin önemini erkekler,çocuklar biliyor artık. Ona verebileceğiniz en sağlıklı besin sizin sütünüz. Bağışıklığının sağlıklı gelişimi açısından 2 yaşa kadar emzirmeniz çok çok önemli. İştahlı çocuk her türlü yer,iştahsız olana anne sütünüz asla engel olmaz.
Bu nettir. Evladınızı sütünüzden mahrum etmeyin.