Analist en geç 9 buçuk da. Geç yatirmayi denedim. Hani geç uyusun da sabah geç uyansın diye ama buna bile izin vermedi. Uyku saati kaçtığında taniyamiyorum çocuğumu. Üstelik gece acikiyor ondan erkenden kalkıyor dedim ve gece 3-4 gibi besledim. Yine hüzün. Asla sasmiyor.