Ezo23 Kızlar doktoruma 2 ay kontrolünde sordum diğer ay yani 3 ayında yapalım dedi ama burda tüm anneler 2 ayında yapılır diye bahsetmiş kafam karıştı kaçıncı ayında yapılması gerek ?