Merhaba kızlar 56 günlük bebeğim var. Aslında doğduğundan beri biraz dikkatimi çeken bişey var ama muayenelerinde sormak hem aklıma gelmedi hem de çok önemli bir konu mu yoksa normal bir durum mu bilmiyorum ilk bebeğim tecrübesizim. Bebeğimin dilinin ucu kalp şeklinde dışarı pek çıkarmıyor çok inceleyemiyorum ama baya baya kalp şeklinde görünüyor. Emmesinde sıkıntı yok biberon ve emzik de alıyor. Ama bu kalp görüntü kafama takıldı dil bağı olabilir mi bilen tecrübeli anneler size ihtiyacim var ilk kontrolünde de doktoruna sorucaam 🤗