Esra___ Deletedmom71 kız mı erkek mi bebeğiniz internette persentil tablosu var oradan bakabilirsiniz sanırım benim oğlum da kısa olacak
baloglaninannesi Deletedmom71 bebeginiz kız mi erkek mi o da etkili çünkü birde ay ayı tutmuyor ama boyu ortalama ne uzun nede kısa kilosu da öyle bendeki tabloya gore
Brfngnc Deletedmom71 benimde oğluşum 1460 doğdu 50 gün küvezde kaldı eve geldiğinde 2280 di şimdi 4 ay 10 günlük çok şükür 6 kilo oldu. Senin bebiş te maşallah iyi doğmuş iyi gelişmiş hiç canını sıkma gelişmese bizim prematüreler gelişmezdi heralde 🤗🙏🏻🧿
KumsalPoyraz Benimkiler de 59 cm idi 4 ay kontrolünde hemşire normal dedi 43-44 cm doğmuşlardı ikizlerim kısa olcak gibiler