Kızlar oğlum 1 hafta sonra 10 aylık olucak dünden beridir ishal ama bu akşamki çok sulu bezinden çıkıyor üstü başı batıyor. Sulu ve sümüksü kötü kokuyor. Diş cikartio 3 tane birden ama evde bazı kişiler ishal bulantı kusma ağrı gibi şikayetleri olanlar oldu iylestiler ilaçla . Oğlumun ishali için ne yapmalıyım. Gaz çıkarırken bile kaka yapıyor. Oturmasa bile bezinden taşıyor o kaka üstü başı islaniyor. Ne yapmalıyım evden doğal bir yöntem varmı ağrısı için calpol iciriyorum