Kızlar göğsüm de çoktandır küçük bir şişlik vardı ama umursamadım çok geçer süt geldiği içindir dedim. İki gündür baya agrıyor göğsüm ve sabah uyandığım da şişmişti baya çocuğu emzirirken resmen agrıdan ölecem 😞 suan göğsüme dokunamıyorum 😒 yani süt birikmesinden kaynaklı olduğunu düşünmüyorum çünkü çok farklı bir agrı resmen sızlıyor 😒 başına gelen yada bilgisi olan var mı acaba 🥺