Bizde aralığın başında pozitiftik karantina bitince de test yaptırdık negatif çıktı ama inanın öksürüğüm ancak 1 hafta önce önemli ölçüde azaldı. Hala zaman zaman göğsümde batma hissediyorum. Bazen durduk yere göğsüm darlanıyor. Tansiyonum genelde 10/6 çıkıyor, 8/5 çıktığı bile olmuştu. Kalp ritmi 98 e çıktı daha geçen gün( genelde 70-80 çıkıyordu) Ne zaman normale döneriz bilmiyorum.