Tuba_90 Canım hiçç üzme kendini prematüre doğmuş ki maşallah çok güzel kilo almış bebeğin. Benim kızım 2550 doğdu 4. Ayda 5280gr dı ve çok yavaş ilerliyor kilosu. Şimdi 6 aylık olacak salı günü aşısı var olsa olsa 6 kilo ya olmuş ya olmamıştır. Gelişimi sağlığı yerindeyse çok çok iyi ❤️ Senin yine kayınvaliden demiş. Benim annem bu hiç gelişmemiş demişti. Çok üzülmüştüm sonradan dedim ki neresi gelişmemiş bunun gayette güzel gelişmiş. Şimdi ilk resimlerine bakıyorum da ayy bu kadar küçükmüymüş diyorum. Herkes mutlaka laf söyler sen takma kafana. Mesela birgün bi arkadaşım geldi. Dedim ki büyümüş mü? Bide demesin mi büyümemiş. 🤭 yani ağzı olan konuşuyor herkes birşey diyor sütün yağsızmış ayy çok zayıf gelişiminde sıkıntı var mı? Yani soruyorlar da soruyorlar. Ben duymamayı takmamayı öğrendim çünkü onlar görmüyor ama benim kızım büyüdü gelişti. İlk doğduğu günü en iyi ben bilirim kimse bilemez 🥰😍🌺