Merhabalar ☺️ 18 aylık oglum var buzamana kadar gece sürekli kalıp emiyordu artık beni yorduğu ve gece sürekli emmek için uyandığından gece emzirmeyi bıraktırayım diye giriştim bir işe ama gece çok avlıyor kalkıp oturuyoruz sallıyorum uyutmaya çalışıyorum ama 2 saat kesin duruyoruz 2 gündür🙄 tavsiyesi olan varsa çok ihtiyacım var, kaç güne bırakır acaba bıraktıktan sonra gece kalkıp oturmalarımızdan sonra uykusu düzensizleşir mi aklımda sorular 🤔