Güzel anneler evimin hep normal sıcaklıkta tutmaya çalışıyorum 22-24 arasi doktor ilk doğduğunda sen kendi giyinmenden bi kat fazla giydirmemi söylemişti hala devam mi etmem gerekiyor??
Birde oğluşum hala daha Ellerini sımsıkı kapatıyor açmıyor normal mi?
oyuncaklarina heyecanlanıyor tutmak istiyor gibi ama ben zorla eline tutturuyorum sonra kendi kendine bırakıyor farkında olmadan tutuyor yani