Ygz canlar çok sağolun dünavent biberonu denedim 0 numara olan en çok o ise yaradı. Bide kaşıkla karıştırdım. Sağolun . Ama sabah kalktığında 3 dakika içinde üç defa kakaisjni yaptısarı idi ama biraz ishal gibiydi tam anlamadım aslında ama katı değildi anne sutu verdim gece de öncesinde mama vermiştim.mananın ishal yapma durumu olabiljr mi acaba yoksa bjrikmisleri mi çıkardı çünkü son zamanlarda genelde oglum gün içerisine biriktirip toplu çıkarıyor. Benimde karnım gruluyor acaba benim sütünden mi oldu diyedüşündüm. Sizce bugün arka arkaya 2 3 ler mama verip bir dneenm mi yapsam.
E Cevap Y